mandag den 31. januar 2011

tilbageblik

Har fået en ide af en god veninde, nemlig det at skrive en god ting ned hver aften, som der har været i løbet af dagen. I den sidste tid har jeg tænkt meget over året 2010, og nu vil jeg prøve at opsummere de gode ting, der er sket for mig i løbet af 2010.
- at jeg i en periode prøvede at have det bedre end jeg nogensinde før har haft. Vildt dejligt at prøve, for så ved jeg det kan lade sig gøre.
- at jeg har fået de bedste, dejligste nye veninder. 
at jeg for alvor er kommet i gang med at scrappe - hvilket leder hen på næste punkt.
- at jeg er kommet med i Kjellerup ScrapChicks -en herlig klub hvor vi bl.a. snakker og inspirerer hinanden
- at jeg har den dejligste mand og de skønneste børn
- at jeg har fået lyst til mange ting igen, som jeg godt kan lide at lave: strikke, hækle, brodere, scrappe, sy og ikke mindst fotografere

Er nu også rigtig kommet i gang med at kigge på alle i andres spændende blog, hvor er det bare herligt at se og læse.
Nu vil jeg give mig i kast med at scrappe videre på en gave, så det fortælles der ikke mere om her, he he, god aften til jer alle.

1 kommentar:

  1. Så lykkedes det endelig at fine herind! :-)

    Hvor har du fået sat ord på mange ting herinde, og jeg tillader mig at sige - selv tak!

    Jeg er nu fastlæser her hos dig! :-)

    SvarSlet