fredag den 20. januar 2012

tak for sidst

rigtig mange tak for kommentarerne til mit sidste indlæg, var SÅ dejlige at læse.
Har siden prøvet i hærdigt at komme ind på i andres blogge, men ak, det lykkes yderst sjældent. Er nået frem til, at det er vores elendige fibernet forbindelse. Baaah.
I aften er der kun yngste pigen silke og mig selv hjemme, så sku der hygges. Det endte i to senge i stuen foran tv'et også valgte hun film. I går sagde hun til mig: "mor så må du ikke rydde op" hehe. Synes ellers altid det roder alligevel. Men mor har ikke ryddet op i aften, og Silke er først lige faldet i søvn. EN dejlig aften har det været, rigtig rart at have børnene hver for sig indimellem.
TIlsidst (inden jeg falder i søvn) vil jeg vise et LO jeg lavede i selskab med de dejlige Scrapchicks i søndags. Det er endnu et til Silkes album, nu kun to år gamle billeder, så det hjælper godt på det. Jeg elsker disse billeder, for ´de viser rigtig godt Silke, mærke, røre, tænke og SPRØJTE. Trods det at hun virker så aktiv og gang i, er hun meget genert. Så det gir tit lidt problemer, da mange ikke tænker på, at man altså godt kan være genert, selvom man har krudt i røven.


Super god weekend til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Dejligt layout i klare farver. Og sikke søde billeder.
    Jeg ved, at mange der bruger Explorer har problemer med at komme ind på bloggene. Jeg har Firefox, og har kun få problemer.
    Gratis download her - hvis du har mod på det.
    http://www.mozilla.org/da/firefox/new/
    Jeg har selv gjort det. YES. Og jeg er IT-analafabet. hihi.

    Mange bruger også det der hedder Chrome.
    Så der er muligheder.

    God weekend.

    SvarSlet
  2. Det blevaltså bare et rigtig fint lo.
    Jeg har også bøvl med at kommentere på pc'en, men på Ipaden går det fint.

    SvarSlet
  3. Sikke et fint layout med nogle skønne billeder, som rigtigt viser barndommens nysgerighed. :) Billedet hvor hun sparker i vandet er et super godt pletskud. :)

    SvarSlet
  4. Det er et flot layout. Flot sat op, lækre farver og skønne billeder.

    SvarSlet