tirsdag den 31. maj 2011

sommerhus

Blir dejligt, i morgen aften kører vi i sommerhus, tæt ved Vesterhavet. Vi nyder alle 4 at komme afsted, bare det at komme hjemmefra. Godt at andre køber et sommerhus, som vi så kan låne, he he.
Nå men scrapsagerne skal selvfølgelig med.
Ellers er ugen gået rigtig godt. En af de dejlige scrapchicks, fik vores gruppe i den lokale avis, det var jeg ikk lige klar over, så da Lærke fik den af avisbudet, råbte hun: "mor du er på forsiden". Hun var imponeret, griner. Men det var fordi, vi sku lave arbejdende scrap værksted i byen. Rigtig sjovt at prøve og at snakke med dem der kom forbi. Tror da vi fik nogle nye chicks. Den ene kommer med sin familie og besøger os i sommerhuset. "har du så scrapsagerne med," spurgte hun, for så kan manden lige se hvad det er.
Har sat mig for at jeg skal have brugt en god del af al mit papir, inden jeg må købe nyt. Pyha. Meget af det er købt for 6-7 år siden, men da ku jeg ikke lave noget videre af det. Har fundet ud af, at jo bedre jeg får det prykisk, jo mere kan jeg. Især mit selvværd og selvkritik arbejder jeg meget med. Alt sksal være perfekt, også fik jeg intet lavet, for så blev det jo aldrig godt nok.
Hvor er det dog en befrielse nu, at jeg oftere og oftere laver noget, som jeg er godt tilfreds med. Her er nogle jeg har lavet de sidste dage.








Den sidste her har yngste datter lavet for noget tid siden. Hun er 5 år og lærer meget af storesøster, f.eks. at skrive dobbelt bogstaver, så de sku' selvfølgelig på. Hvis i kigger MEGET godt efter, (tror faktisk ikke det kan ses) men der står mor under den pink prinsesse krone. Da hun havde skrevet blev hun meget sur på mig over noget, jeg ikk kan huske, så først blev "mor" streget godt og grundigt ud. Det var så ikke nok, derfor prinsesse kronen og den blev banket meget godt fast.
Viser rigtig Silke, men heldigvis er hun for det meste en glad pige :-)
God lang weekend til alle

1 kommentar:

  1. FEDE Los Gitte! Især det lige over SIlkes. Det tror jeg lige jeg skal have i skitsebogen!

    SvarSlet