onsdag den 29. juni 2011

1 år

Har moret mig med at tælle op, hvor meget/lidt, jeg har scrappet her på mit "første" scrapår.
Først og fremmest nyder jeg dog mest, at mange af mine indre blokeringer har jeg fået bearbejdet så meget, så jeg har formået at scrappe pigernes mapper. Hvilket jeg har drømt om siden de blev født, men jeg kunne ikke. Havde så meget skidt i hovedet at gamle ting/oplevelser, at jeg ikke kunne/turde. Så hold da op, hvor er det en fed sejr, at sidde med i dag. At jeg har fået scrappet så meget til deres mapper.
I løbet af året er det blevet til 299 LO og 4 minialbum og de 295 LO er sidder nu i pigernes mapper. YES.




















Sikke skævt de er fotograferet, hmm. Nå men viser disse to LO for at fortælle en af forskellene på nu og for et år siden. Dengang skulle alt være ens, lige fra hva pigerne lavede på billederne til LO'ets færdige udseende. Føj da, hvilket er helt umuligt at overholde. Blev derfor så glad, da jeg fornylig lavede disse to LO, og først bageefter opdagede, at de var forskellige.

Tak til jer der læser med, I sku bare vide, hvor meget det varmer

1 kommentar:

  1. Det er nogle dejlige layouts. Jeg er imponeret over din stadistik.. 299 LOer... wauw. Jeg har kun lavet lidt over 100 i alt, ever ; )

    SvarSlet