søndag den 12. juni 2011

barselsgaver/dåbsgaver


For godt et halvt år siden blev jeg moster for første gang til den kæreste dreng, Sebastian. Selvfølgelig sku han da belemres :-) med lidt scrap, så det blev til dette mini album.









13 dage efter blev et hold af vores bedste venner forældre til den dejlige dreng, han er så kær. Han sku da også ha fornøjelsen af lidt scrap.

Det var rigtig sjovt at lave til babyer igen.
Må indrømme at jeg sidste år syntes, at mini album var noget bras. Men da nogle af de kære Scrapchicks lavede nogle, blev jeg alligevel interresseret, og nu synes jeg faktisk selv, de blev rigtig gode. Og hvor er det dejligt at give væk, var godt nok spændt på, hvad de syntes.





I dag står den på scrapchicks søndag, 7 timers scrap i selskab med dejlige, dejlige tøser. GLÆDER MIG. Er total solskoldet i dag, efter at ha set Lærke spille kommunemesterskab i fodbold i går. Er så hygligt at være med, og se hvor meget pigerne går op i det. Er imponeret over, de ku holde til at spille 5 kampe af 20 minutter og kun ha en udskifter. Hun var godt nok også brugt bagefter, men fik en flot medalje med hjem. Selvfølgelig havde jeg kameraet med, og fotograferede dem på podiet lavet af paller, he he

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle lækre sider, du har lavet til Sebastian og Christian.
    God pinse.

    SvarSlet
  2. De er nu også lækre dine minis! :-)

    SvarSlet