fredag den 18. november 2011

tingfinder

Ej, hvor ku jeg godt bruge en tingfinder lige for tiden, kan bare ikke finde kablet til kameraet, så jeg kan få mine billeder herover på pc. Men får så ryddet en masse op i alle de steder, som plejer at blive sprunget over. Det er jo så en god ting.
Vil så gerne vise, at jeg har fået pyntet pigernes mapper, men ak.... hehe.


Fandt så lige den her jeg lavede for noget tid siden, syntes det var svært, for jeg ku ikke nænne at dække papiret.
I dag ska der hygges, jeg har lovet pigerne, at vi skal sove i stuen, så har lige slæbt deres senge derind, hold da op. Helt god er min form godt nok ikk'. Men de glæder sig og synes det er vildt, og Silke har fortalt det til alle i børnehaven.
Tak for jeres kommentarer, elsker at læse dem og weekend.

2 kommentarer:

  1. Flot layout!
    Det lyder hyggeligt at sove sammen i stuen.

    SvarSlet
  2. Sødt layout.
    Og sjovt med alle de ting der forsvinder......hæhæ. Sådan går det også nogen gange her.
    Skønt med camping i stuen. Det er sådan lidt hule-hygge-agtigt.

    SvarSlet