torsdag den 30. september 2010

impulsiv er godt

sikke en dejlig dag, det blev i dag. Nina skrev om jeg var klar til at lege med papir og det ska man jo ikk spørge mig om to gange. SÅ jeg pakkede og fik lavet to LO, lækkert. Var nemlig gået helt i stå, så det var bare rigtig godt timet Nina.
Vi endte med at hente børn og fortsætte og så hive mændene med til fællesspisning, hvor er det dog rart med sådan en gang afslappet impulsiv selskab. Det lød da godt nok fint med de ord, men godt var det og helt nede på jorden, dejligt.
Vi fulgtes til gårdfest på skolen, hvor lærke sku optræde. Det gik vildt godt og hun var så stolt. Synes det er vildt, at hun tør danse foran så mange. Det sku lige ha været mig, føj da. Dejligt når ens børn er så spændte og optaget af noget. I aftes var det ikk sommerfugle, hun havde i maven, men hvaler, som baskede med halerne:) Nå det er blevet alt for sent dor lille mig, så godnat og tak for en rigtig dejlig dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar