søndag den 26. september 2010

intro

Lavede egentlig denne blog for at fejre, jeg er på vej ovenpå efter en lang periode med depression. En af de gode ting, jeg har fået ind i min hverdag igen, er håndarbejde, alt det kreative. Det havde jeg glemt/ ikke haft overskud til, men det er jo netop noget af det, som jeg har utrolig meget glæde af. Samtidig elsker jeg også at fotografere og har altid gerne villet lave scrapbøger til mine børn i stedet for de gængse "barnets bog". Som jeg altid synes vil ha tingene med, enten for lidt eller for meget. Min kære mand sukker nogle gange over alle mine fotos, men jeg elsker dem. Samtidig er det en utrolig god terapi for mig at arbejde med det hele, da det netop også drejer sig om mange ting, som jeg synes er svære. Nå, er lige nu ved at begynde på et nyt hækle projekt. Har som regel gang i to-tre ting som jeg kan ha med alle steder. Billed kommer senere, når der er noget at fotografere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar