mandag den 27. september 2010

picasa

har i dag været på et lille picasa kursus, så jeg kan nu øve mig i at lave mine fotos endnu bedre til at scrappe, dejligt. Dejligt at ku' gøre nu, så jeg er tilfreds:-) Ska ellers tit meget til.
Ser rigtig meget frem til scrap convention på lørdag sammen med dejlige personer, jeg har lært at kende gennem scrap schicks. Blir bare så godt. Er spændt på at se, hva convention helt præcis er for noget.
Mens jeg skriver, morer jeg mig over vores lille killing. Den suser rundt og afprøver alle mine stoffer m.m. på sin helt egen måde. Vi /(pigerne og jeg) har længt om længe fået overtalt farmand til at få en killing. Sikke en glæde den kan gi' til et par piger. Hvor der før var trætte og småsure børn at vække om morgenen. Er det nu en helt anden sag, bare mini perle, som den hedder, er med.
Nå, må hellere til at se dyner, tak for i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar