søndag den 13. marts 2011

Dejlig weekend

er kanon træt, men går helt scrapamok og kan ikke snøvle mig i seng. Dejligt dejligt, må absolut være eftervirkninger efter convention i går. En fortrinlig med en masse gode indkøb og jeg fik scrappet på mine hemmeligheder - som jeg også har gang i nu - Kan næsten ikke vente til de skal foræres væk.
I dag sku Lærke spille fodboldstævne, de seje tøser gik total til den og blev nr 1 i puljen. Derefter vandt de finalen med eneste scorede mål lavet af Lærke. Rigtig godt det lykkedes hende, da det ikke så er hende der er målscorer. Nå men de fik alle en fin pokal, en fribillet til legeland og en t-shirt. SIdstnævnte str small- ææhhh hvorfor de store str til 8 åreige.
Ikke nok med det så var cooly girly fra børne mgp der og holdet blev fotograferet sammen med dem. Så sejt, syntes pigerne hehe
Her er pigerne  ved at starte på deres sejrsdans

























Sidste billed er det LO som jeg selv er allermest glad for, både fordi jeg synes er lykkedes rigtig godt og billederne er af en rigtig stor dag for Lærke.
Hold da op jeg er træt. men skal altså liiiige scrappe en smule mere inden sengetid

1 kommentar:

  1. Tak for besøget på min blog, det er altid dejligt når nye kigger ind...
    Skønt LO, du har lavet... og kan rigtig godt lide stemningen af gårdfesten du har gengivet i din opstilling på LO'et... sådan lidt uforudsigeligt kan man vel sige, som en gårdfest nu er...

    SvarSlet