torsdag den 31. marts 2011

Scrappehuset


Marts måneds udfordring hos Scrappehuset fik mig i gang med nogle billeder, som jeg ikke rigtig har kunnet få inspiration til. HERLIGT.
Ydfordringen består af: 1) ordet "skal", som på en eller anden måde skal bruges i titlen. 2) farven orange. 3) minimum 50 ord i tekst.
Ud af disse 3 skal man mindst bruge 2, jeg har så valgt at bruge alle 3 på denne LO.

Overskrift: Når jeg bliver stor så skal jeg være bager.
tekst: Kære Silke, du har i lang tid -i hvert fald det sidste halve år været sikker på, at når du bli'r stor, så skal du være bager. Du har også planlagt, at far skal bygge dit bagerhus. Det skal være i Ans, for så kan morfar nemlig komme at købe kager og franskbrød hos dig. Du har nemlig luret, hva' han godt kan li'. Du elsker jo at bage og tit, når jeg henter dig i børnehave, spørger du: "ska' vi ikk' bage en kage", mens du smiler dit dejlige smil. Der skal selvfølgelig også smages tit på dejen og den færdige kage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar