søndag den 3. april 2011

Skissedillaskitse #105


uhh, det er bare sa dejligt med nogle gode skitser. Skissedilla skriver lidt om forår, sommer og cykler. Derfor blev det egentlig dette foto af Silke på cykel, jeg bestemte mig for. Hun elsker at cykle og få fart på, derfor de forskellige ord: full speed, need 4 speed, let's roll, on the go wroom! Kan så godt li' hendes ansigtsudtryk på billedet.
Har prøvet mig frem med mist, dapper og sværte. Rigtig sjovt, men meget svært og udfordrende for mig, da jeg jo gerne vil ha' det hele efter mål/lineal og ikke det her mere tilfældige noget. Kan bare så godt lide det I andre får lavet på denne måde.

2 kommentarer:

  1. Denne var jo bare ultrasprek! Flotte farger, masse fine detaljer og kult med splatter, stjerner og "Her kommer susende Silke!" (Flott navn forresten!)

    Takk for kult bidrag!

    SvarSlet
  2. Tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-)

    SvarSlet