tirsdag den 5. april 2011

Snart 1 års scrap fødselsdag

Kom lige til at tænke på, at det snart er et år siden, jeg kom i gang med scrapperiet, og hvilket år. Blev faktisk shang hajet (aner ikk om det staves sådan) ved at skrive følgende på fjæsen: "kigger scrappapir" og i løbet af 5 sekunder, det er ikke overdrevet, modtog jeg to invitationer til Kjellerup ScrapChicks.
Har fået ufattelig meget ud af det, både scrap mæssigt men også personligt. Har fået nogle super veninder, hvilket jeg aldrig troede, jeg skulle prøve. Nogle som er der når det hele bliver svært, hvor er man bare priviligeret så. Det er altså lidt nemmere at komme igennem det hele med nogen, der bakker op og forstår.
Godt der også findes psykologer, har godt nok fundet ud af, hvor dygtige de kan være.
Nå men tilbage til scrappen. Glæder mig for vildt til at mødes med chicks'ene på søndag, bli nu søndag.
I aftermiddag står den på mor Lærke shopping, henter hende fra skole også skal vi hygge. Morer mig over, at begge pigerne allerede går meget op i at prøve tøjet i butikkerne. Jeg kan ikke komme hurtigt nok ud af tøj butikkerne igen, men ska love for, at de nyder at prøve i prøverummet.

2 kommentarer:

  1. Ih, stort tillykke med dagen :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med dit (snart) 1 års scrappedag. Herligt. Og ja, det er en dejlig hobby som samler de sødeste mennesker. :0)
    Tak for besøget på min blog, altid dejligt med nye ansigter.
    Jeg har været lidt igennem din blog (har aldrig været her før) og fik øje på nogle af dine LOs. Sikke en lækker scrappestil du har!
    Jeg glæder mig til at følge mere med her.

    SvarSlet