fredag den 22. april 2011

påskeferie

Hjemme efter 4 dage i sommerhus uden internet forbindelse. Troede aldrig jeg kom til at savne det, så må vel bruge det en del. Men dejligt med forældre, der køber sommerhus, som vi kan låne. Som Silke sagde (hun er 5): "det er godt nok et flot sommerhus VI har, med et flot køkken og nogle flotte tallerkner." He he.
Oveni blev vejret bedre for hver dag, så forstår ikk lige, de selv ville bruge huset nu. Havde scrapsagerne med, dog under meget protest fra min kære husbond. Jeg fik bl.a. lavet en af gaverne til min mor. Hun blir 60 i dag, men vi skal først fejre på søndag. Her et billed af den:





De hvide sten har pigerne og jeg samlet på stranden ved deres sommerhus, som vi jo lige har været i. Så syntes lige de sku' på. Er første gang jeg har lavet sådan en, og det bliver ikke den sidste. Det var sjovt.
Har selvfølgelig fået taget en masse scrappe billeder, elsker jo at ha' kameraet med mig overalt, for tiden er silke da i det humør, at hun ikke vil fotograferes, men fik hende da alligevel.





Ellers dejligt med sådanne fridage, og afsted med børnene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar