onsdag den 17. august 2011

en stille aften

Sidder i sofaen med min pc og en kold cola. Gemalen er på farten og pigerne sover. Dejligt engang imellem at sidde for sig selv. Er endnu mere en nydelse for mig, da jeg slet ikke kunne sidde alene for nogle år siden. Så det er rigtig godt for os begge to.
Kan slet ikke beskrive hvor rart det er at kunne hvile i sig selv, når man aldrig har kunnet det før. Så jeg nyder endnu mere nuet og tiden med mand og børn. Bare det at være sammen, hygge sig, høre børnene grine og lege godt sammen.
scrappen er uundværlig, det er godt at lave både når jeg har det godt og når det går knap så godt. Så er super lykkelig for, at jeg er kommet i gang med denne vidunderlige hobby/interesse.
Her et LO af Lærke, til min barnets bog til hende



















Tilsidst god aften til alle, nu vil jeg scrappe:-)

2 kommentarer:

  1. Cola, PC og ro, ja så bliver det næsten ikke meget bedre ; )
    Lækkert layout.

    SvarSlet
  2. Det lyder bare så hyggeligt.
    Og lidt uhyggeligt som du beskriver din tidligere situation. Den kunne være skrevet af mig selv - for ikke så mange år siden.
    Scrap er ren terapi for sjælen. Jeg ville ikke have haft det så godt i dag uden scrap. Det er godt at få hjernen til at tænke kreativt - så er der ikke så meget plads til andre dumme tanker.

    Flot layout med Karate Kid. Sikke smukke swirls.

    Hav en dejlig, kreativ, dag.

    SvarSlet