lørdag den 27. august 2011

jaaaah

jaaaah, har fået en fast læser mere. Sku lige se herinde på min blog, og blev sååå glad, fordi jeg har fået en fast læser mere. Lækker, lækker.
er kommet hjem efter en rigtig hyggelig spejdertur. Havde helt glemt, hvor træt man bliver/hvor lidt man sover, når man sover sammen med en flok børn, hehe. Må indrømme jeg har fået mig en eftermiddagslur. Vi fik bl.a. et ordentligt tordenvejr, da børnene sku sove. Men de fleste troede på, at det var de store på natløb udenfor, der lavede sjov med deres lommelygter:-)



Dette er et mini album, jeg lige er belvet færdig med til en gave. Vi fik før sommerferien et brugt køkken (som var væsentlig bedre end det vi havde). Vi sku bare selv hente det.
De går meget op i deres have, så jeg fik lov til at fotografere, og har så brugt billederne til dette blomsteralbum album. Er faktisk blevet rigtig godt tilfreds. Sagde for et år siden, at sådan noget kom jeg aldrig til at lave, for det ku jeg ikke finde ud af, når det skal se "tilfældigt" ud.
Hvor er det bare dejligt, når det så ender godt.
Fortsat god weekend til jer.

1 kommentar:

  1. Sikke et flot havealbum, fyldt med gode sager. Kan rigtig godt li du har brugt så mange blomster i det. :0)
    Ja, tordenvejret i weekenden var godt nok VILDT! Sikke kræfter naturen sætter ind med.

    SvarSlet