fredag den 9. september 2011

weekend

Så står endnu en dejlig weekend for døren, og min fremtid er endelig i den forløbne uge kommet et stort skridt fremad, nu kommer det sidste og meget afgørende om 14 dage. Så jeg er faktisk godt nervøs nu.
Der er det godt nok rart, at kreativiteten i scrap kører kanon godt, og LO'erne vælter frem. Så dejligt, at ha noget positivt at lave, der både er lige mig, og som får en gammel plan til at gå i opfyldelse. Har lige lavet del gennemgang af børnenes mapper, og de er rigtig godt på vej. Sikke en god følelse. Også især at se hvor meget fornøjelse de også selv har af at kigge og bladre i mapperne.


Jeg bruger stadig rester og det gamle papir, (har lovet mig selv at jeg må købe lidt nyt til convention hehe).
Dog synes jeg det er blevet rigtig sjovt og udfordrende at få noget ud af lageret, så jeg synes det er ordentligt ud.
Denne weekend slutter jeg af i selskab med Scrapchicks, ser ikke ud til vi blir så mange, men det er også rigtig hygligt alligevel. Så det skal nok blive en god søndag.
I dag og lørdag skal gå med at hjælpe venner, så det tyder også på hygge. God weekend til alle, håber i får en ligeså god weekend.

1 kommentar: